En løsning til alle

Who shares wins - Derfor har vi tilpasset løsninger, der passer til alle behov.

Business
Pro
Enterprise

Introduktion

Opsætning

Gratis opsætning

Gratis opsætning

Pris pr. måned pr. bruger

200 kr.

250 kr.

Antal enheder pr. bruger

3 enheder

3 enheder

Design

Designredigering Tilpas OmniShare med eget logo, farver, skrifttyper mv.

Du kan tilpasse Omnishare med dit eget logo og farver via vores webbaserede backend.

Det betyder at du kan skabe din helt egen version af appen og give dine brugere en special-tilpasset oplevelse.

Design- skabeloner Kom hurtigt igang med en af vores designskabeloner

Vi har gennem tiden udarbejder mange forskellige designskabeloner, der gør det hurtigt for dig at komme igang med at bruge Omnishare.

Alle designskabelonerne kan lynhurtigt tilpasses med dit eget logo og særpræg

Specialtilpasset design OmniShare tilpasses til eksisterende designguide

Ønsker du ikke selv at tilpasse dit layout, kan vi klare det for dig, da vi samarbejder med grafikere der har flere års erfaring med udvikling af digitale platforme.

10.000 kr.

10.000 kr.

CMS-funktioner

Brugervenligt CMS Opret og distribuer dit indhold

Opdatering af dit indhold sker via vores webbaserede backend.

Det kræver blot adgang til internettet, så er du igang!

Får du brug for hjælp, er du altid velkommen til at kontakte os

Upload og administration Upload og organisér dit indhold

Omnishare gør det muligt for dig, hurtigt og let, at uploade filer - uanset størrelse og antal.

Filtyper OmniShare er kompatibel med følgende filtyper

Cloud services OmniShare er kompatibel med følgende cloud services

Web-view Direkte link til online og offline web-indhold i OmniShare

Har du brug for at vise online eller offline web-indhold i Omnishare, så er dette også en mulighed

Distribuér indhold til alle enheder
Opdatér indhold i realtid
Personligt indhold til hver enkelt bruger
Markér og send materiale Markér indhold og send direkte via e-mail
Tag notater i PDF
Formularer Opret formularer til brug i appen

Med Omnishares formular-funktion, får du mulighed for at oprette alle de formularer du har brug for.

Formularerne er offline tilgængelige og data sendes tilbage til backenden, hvorefter du eksempelvis kan eksportere data.

Formularerne kan bruges til at registrere kundebesøg, til service-rapporter, registrering af reklamationer, spørgeskemaer og meget andet - det er kun fantasien der sætter grænser

Eksportér data Eksporter data til eksterne systemer

Når du opsamler data via formular-funktionerne, kan du selvfølgelig også eksportere disse data.

Eksport sker direkte inde fra backenden eller via API-kald, så data ender direkte i dit ERP, CRM eller lignende system

Søg i indhold

Både i PDFer og i databaserne i appen, kan du søge efter lige præcis det du har brug for at finde.

Offline adgang til indhold på alle mobile enheder

Alt indhold er offline tilgængeligt, hvilket gør at du lynhurtigt kan finde og vise de filer du ønsker - du behøver hverken have forbindelse eller vente på at filen bliver downloadet

Cross-platform kompatibilitet Brug OmniShare native på tværs af platforme og browsere

Alle standard-funktionaliteter i appen er understøttet på iOS, Android og Windows

Kommunikation

Notifikationscenter

Notifikationscenteret i appen gør det nemt for dig at kommunikere med brugeren.

Du kan lynhurtigt sende en besked rundt og dine brugere bliver adviseret direkte i appen

Send meddelelser til alle brugere

Via notifikations-centeret, kan du nemt og hurtigt sende beskeder til alle brugere. 

Send meddelelser til specifikke brugere

Via notifikations-centeret, kan du nemt og hurtigt sende beskeder til udvalgte brugere. 

Platform & sikkerhed

Delt platform OmniShare anvender en delt platform

Via den delte platform får du opdateringer og alle de funktioner der er i vores app.

Du har mulighed for at designe appen, som du ønsker.

Dedikeret platform OmniShare anvender en dedikeret platform

Med en dedikeret platform får du din helt egen app i dit eget setup. Det betyder at appen får det navn du ønsker den skal have, og tilhørende ikon. 

Content Delivery network (CDN) Hurtig og stabil synkronisering i hele verden med AzureCDN

Med CDN er det underordnet hvorfra du synkroniserer din app - vi har nemlig sørget for at overføre alle dine filer til Microsofts datacentre i hele verden. Det betyder at du hurtigere kan opdatere din app

Brugeradministration Tilføj og administrér brugere og bruger-grupper

Det er hurtigt og nemt at opdatere brugere direkte via backenden. Du har mulighed for at opdele brugere i forskellige grupper, for på den måde nemt at kunne styre forskellige adgange

Differentiér dit indhold Distribuér indhold til specifikke brugere og brugergrupper

Du får muligheden for at styre hvilke brugere/brugergrupper der ser hvilke filer og navigationspunkter.

På den måde kan du differentiere indholdet, så sælgerne eksempelvis ser noget andet end service-folkene.

Hosting - Lagerplads

15 GB
Shared cloud hosting

50 GB
Shared cloud hosting

100 GB
Shared cloud hosting

Krypteret indhold Alt indhold er krypteret af sikkerhedsmæssige årsager

Ønsker du at dine filer er ekstra sikre, har du mulighed for at kryptere dem

Statistikker

Navigationsstatistik Se hvordan brugere navigerer i OmniShare

Du har mulighed for at se hvordan brugerne af appen, bruger det indhold der er uploadet, hvilket gør at du løbende kan optimere app-oplevelsen

-

Brugerstatistik Se hvordan den enkelte bruger anvender OmniShare

Bliver materialet brugt af de personer det er tilegnet?
Det kan du lynhurtigt få svar på via brugerstatistikken i backenden.

Statistik på afsendte mails

Når du sender en mail med filer til dine kunder, kan du løbende følge med i om de åbner filen, om de åbner dokumenterne og i øvrigt også hvor lang tid de ser på de enkelte filer.

Integration

Integration-service (api & webservice)

Med vores webservice, har du mulighed for at integrere dine egne systemer op mod Omnishares database.

Det betyder eksempelvis at du kan trække data fra appen direkte over i dit CRM, ERP eller lignende

Integrér med følgende systemer Economics, C5, Navision, Axapta, SAP, SalesForce, Microsoft Dynamics CRM, Sharepoint, Perfion, Outlook, Gmail

Kompatibilitet

iPad
Android tablet
Windows tablet
Windows PC
Web version

Sprog

Understøttede sprog i OmniShare

Engelsk, Tysk, Fransk, Dansk, Svensk,

Norsk, Spansk, Finsk, Japansk, Russisk 

Understøttede sprog i back-end

Engelsk, Dansk og Tysk

(Flere kommer løbende)

Mulighed for support på følgende sprog

Engelsk, Dansk og Tysk

(Flere kommer løbende)

Support og undervisning

Support Gratis support via telefon og mail

1 time om måneden

2 timer om måneden

3 timer om måneden

Svartid Svartid på support-tickets inden for

24 timer

8 timer

2 timer

Undervisning Introduktion og gennemgang af funktionerne

2.500 kr. ekstra

Via Skype eller telefon

Inkluderet i prisen

Via Skype eller telefon

Fysisk Masterclass

Undervisning On-location

Image of Kristian Kristensen Kristian Kristensen CSO / Partner kk@omnishare.net +4571993321