Case: Rynkeby

Rynkeby har opnået betydelige fordele ved at implementere OmniShare. Det har bl.a. ført til tættere samarbejde mellem salg og marketing, hvilket har forbedret intern kommunikation og effektiviteten.
Desuden har OmniShare givet salgsafdelingen central adgang til nødvendige salgsmaterialer, hvilket har reduceret spildtid og øget produktiviteten.
Samtidig har OmniShare digitaliseret Rynkebys salgs- og marketingmaterialer, hvilket har mindsket behovet for trykte materialer og styrket Rynkebys bæredygtighedsindsats.
Endelig har det muliggjort analyse af kunderejsen fra lead til loyal kunde, hvilket hjælper med at optimere salgsprocessen.


"OmniShare giver os mere gennemsigtighed mellem salg og marketing. Kommunikation gennem appen giver os værdifulde indsigter i vores kunderejse, og vi kan arbejde mere intelligent og målrettet med vores salg og service."

Rynkeby Foodservice
Anna Katrine Kaas Rasmussen
Product Manager

Case: Micro Matic

Med OmniShare har Micro Matic opnået øget salg, bedre administration og forbedret kundeservice.
Brugerne har altid adgang til deres materialer offline, hvilket giver Micro Matics teams mere tid til at øge salget.
Administratorer kan overvåge brugerstatistik og app-brug, hvilket giver værdifulde indsigter og mulighed for at sende påmindelser om at opdatere appen, hvilket også er nemt - det er blot et enkelt klik i højre hjørne af appen.
Samtidig samler OmniShare alle materialer ét sted, hvilket styrker organisationens interne samarbejde og forbedrer serviceniveauet over for kunderne.

"OmniShare sikrer at vores salgsteam altid har det nyeste materiale til rådighed, men det har vist sig meget nyttigt internt i firmaet også. Der er kun et sted vi skal opdatere tingene, og så har alle adgang. Meget tidsbesparende for alle parter."

MicroMatic
Mads Reiflin Johannessen

Head of Global Marketing and E-commerce

Case: SKOV A/S

SKOV har med succes implementeret OmniShare i deres arbejdsprocesser og opnået flere fordele.
Appen er integreret med SKOV's SharePoint, hvilket giver medarbejdere offline adgang til opdateret salgs- og serviceindhold.
Dette har forbedret arbejdsprocessen hos SKOVs medarbejdere og sikrer, at de altid har adgang til det nyeste materiale.
Ledelsen kan overvåge brugen af appen og sende notifikationer for at sikre, at appens filer altid er opdateret.
OmniShares grafiske elementer kan også tilpasses, hvilket SKOV har gjort. På den måde kan SKOV opretholde en ensartet visuel identitet og dermed forstærke deres professionelle image.

"OmniShare giver os en stabil og standardiseret salgsplatform, som tillader os at distribuere indhold effektivt på tværs af organisationen og hele kloden. Alle vores medarbejdere er altid opdaterede med det nyeste indhold."

SKOV A/S
Stig Veis Jørgensen
Marketing Manager

Se hvem der også bruger OmniShare...