Rynkeby Foodservice

Centraliseret indholdsstyring og leadgenerering.

Rynkeby Foods blev grundlagt i 1934 og blev hurtigt kendt for sit salg af frugtdrikkevarer.

I løbet af årene udvidede virksomheden deres produktsortiment og er i dag også forhandlere af automater til frugtbarer, kølere, bordstativer og meget andet.

Formål Rynkeby Foods ønskede et værktøj til at strømline deres salgsproces samt til at præsentere produkter professionelt.
Løsning Vi har i samarbejde med Rynkeby udviklet den optimale app, der professionelt præsenterer produkterne samtidig med, at den gør indsamlingen af leads og kundedata meget nemmere.
Udbytte Rynkeby Foods har fået et digitalt værktøj, der designmæssigt blænder i med det eksisterende, hvorfra medarbejderne kan styre og kontrollere salgsarbejde og produktmateriale.

Om løsningen

Tilpasset design
Indholdsstyring
Push beskeder
Offline adgang

OmniShare med unikt design

OmniShare-løsningen giver Rynkeby Foods' medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app med et væld af standard features.

Gennem udviklingsfasen var det yderst vigtigt for Rynkeby Foods, at appens funktioner og design blev udarbejdet i overensstemmelse med det eksisterende design. Appen skal være en del af virksomhedens ansigt udadtil, og derfor skal den give et godt indtryk og sende de rigtige signaler.

På grund af Rynkeby Foods' store fokus på designet har vi i udarbejdelsen og i designfasen haft et stort fokus på at udvikle et design, der blænder i med det eksisterende design.

Rynkeby Slash Staaende
Rynkeby Sortiment Liggende

Landebestemt indholdsstyring

For at gøre salgsarbejdet på eksportmarkederne lettere og mere effektivt gør appen det muligt at oprette landespecifikt indhold med brugerdifferentieret adgang.

På denne måde er alt materiale tilpasset og samlet, så medarbejderen nemt kan finde relevant materiale frem. 

Ligeledes er det kun medarbejdere med tilknytning til et givent eksportmarked, der har adgang til det landespecifikke indhold. 

Pushbeskeder, mail og SMS

Ved hjælp af app-løsningen kan Rynkeby Foods' medarbejderne sende og modtage beskeder, mails og SMS.

Funktionen gør kommunikationen både internt og eksternt med kunder og samarbejdspartnere mere fleksibel, idet medarbejderne har alle kommunikationsværktøjerne samlet i appen.

Med statistikmodulet i mailsenderen, får Rynkebys medarbejdere desuden et dybdegående indblik i, hvornår og hvordan der interageres med fremsendte materialer.

Se hvordan du også kan gøre dine sælgere mere effektive.

Rynkeby Rapport Liggende
Rynkeby Sync Liggende

Offline adgang til indhold

Med tanke på at effektivisere forskellige arbejdsprocesser har vi sørget for at Rynkeby medarbejdere altid har adgang til appens indhold.

Medarbejderne skal nemlig ikke være opmærksomme på, hvorvidt der er netforbindelse eller ej. Appen kan anvendes hvornår, og hvor det skal være, da der både er online og offline adgang til alt indhold.

I forhold til at kunne sende mails i offline tilstand vil de sendte mails blive gemt lokalt på enheden og automistisk blive sendt videre til modtageren, når enheden får netforbindelse. 

Om udbyttet

Rynkeby Foods har i dag et digitalt værktøj, som udover at harmonere med virksomhedens eksisterende designguide også tillader Rynkeby Foods at kontrollere og styre salgsarbejde og -materiale centralt.

OmniShare sparer både tid og penge, da appen effektivt strømliner salgsprocessen ved blandt andet at gøre indsamlingen af leads samt produktpræsentationerne lettere.

Med et brugervenligt backend-system er det nemt for medarbejderne at opdatere materiale.
Dette kommer i høj grad salgsmedarbejderne til gode, da de med et opdateret materiale altid kan levere en skarp og professionel præsentation.

Nem adgang til indhold
Indsamling af leads
Præsentationsværktøj

Relevante blogindlæg:

 

Optimering via digitalisering

Se mere

Prisstruktur og features

Se mere

Se alle relevante blogindlæg

Se mere

Image of Kristian Kristensen Kristian Kristensen CSO / Partner kk@omnishare.net +4571993321