A.U Maison

OmniShare med materialedatabase

AU Maison er en dansk designvirksomhed, som med fokus på håndlavet finish, farver og udtryk, skaber unikke møbeldesigns, som forener kvalitet og funktionalitet.

Virksomheden har forhandlere i det meste af Europa og deltager ligeledes på flere livsstilsmesser rundt i Europa.

Formål AU Maison ønskede at optimere salgs- og markedsføringsprocessen. Primært i forbindelse med kundebesøg og deltagelser på messer.
Løsning Virksomheden har fået en OmniShare løsning, baseret på vores mange standard features, der sikrer medarbejderne en brugervenlig og gennemtestet app.
Udbytte AU Maison har fået et digitalt værktøj, der effektiviserer store dele af de daglige arbejdsprocesser.

Om løsningen

Stregkodescanner
Offline adgang
Visning af website

OmniShare til iOS 

OmniShare er baseret på vores mange standardfeatures, som sikrer AU Maisons medarbejdere en brugervenlig og gennemtestet app.

AU Maison har fået designet appen ud fra deres behov og ønsker, så den imødekommer og effektiviserer medarbejdernes daglige arbejdsflow.

OmniShare er et unikt værktøj i forhold til at udnytte tiden bedst muligt og lette forskellige arbejdsprocesser.

Løsningen til AU Maison er udviklet til iOS.

Au Maison Splash Staaende
Au Maison Formular Liggende

Integration med ERP-system og stregkodescanner

Løsningen er integreret med ERP-systemet Microsoft Dynamics C5. Det betyder, at al data, medarbejderne taster ind på appen omkring varer, kunder og ordre, overføres direkte til regnskabsprogrammet via en synkronisering.

På denne måde optimeres virksomhedens dataregistrering, da det hele sker automatisk. 

Hvis enheden er i offline tilstand, når medarbejderne registrerer oplysninger, gemmes data indtil enheden har netforbindelse, hvorefter dette synkroniseres automatisk. 

Udover den beskrevne integration, er der desuden udviklet en stregkodescanner. Medarbejderen kan scanne en vare, hvorefter produktdata automatisk bliver overført til en given ordreseddel i appen via bluetooth.

Offline visning af indhold

Med tanke på at effektivisere forskellige arbejdsprocesser har vi sørget for at AU Maisons medarbejdere altid har adgang til appens indhold.

Medarbejderne skal nemlig ikke være opmærksomme på, hvorvidt der er netforbindelse eller ej.

Appen kan anvendes hvornår, og hvor det skal være, da der både er online og offline adgang til alt indhold.

Au Maison Forside Staaende
Au Maison Soeg Liggende

Online visning af website

For at gøre OmniShare appen så komplet som muligt kan medarbejderne tilgå AU Maisons egen hjemmeside, hvis de har behov for at vise online indhold.

Medarbejderne kan have et behov for at vise kunden rundt på hjemmesiden for at gøre sitet genkendeligt til, når han eller hun selv skal navigere rundt efter eventuelle kontaktformularer eller produktinformationer.

Medarbejderne har herved et brugbart værktøj inden for rækkevidde og kan yde en god service over for kunderne. 

Om udbyttet

AU Maison har fået en app-løsning, som de kan have lige ved hånden, når virksomheden er på kundebesøg og deltager på messer.

Dette sikrer et bedre arbejdsflow og smitter af på AU Maisons kommunikation og fremtoning og understøtter virksomhedens kvalitetsbevidste image. 

Ligeledes har de fået en app, der via en integration til eksisterende system sikrer en nem og overskuelig registreringsproces, som sparer virksomheden for både tid og penge.

Medarbejderne skal ikke længere bruge ressourcer på at registrere data, idet det nu sker automatisk.

Effektiv dataregistrering
Bedre arbejdsflow
Øget salg & service
Image of Kristian Kristensen Kristian Kristensen CSO / Partner kk@omnishare.net +4571993321

Relaterede cases:

DAFA

Læs mere

Hjort Knudsen

Læs mere

Rynkeby Foodservice

Læs mere