Ordremodul - Gør dine sælgere mere effektive

Med OmniShare Pro+ får du adgang til vores ordremodul.

Dine sælgere slipper for at tage notater på papirform, eller have laptop med på kundebesøg. Alle ordredetaljer kan gemmes på sælgerens tablet og efterfølgende synkroniseres direkte til f.eks. ERP, når enheden er online igen.

Hold dig opdateret på Sales Enablement

Gør dine sælgere mere effektive

Har du mange sælgere i marken, som optager ordre direkte ude hos kunden, så kan OmniShare ordremodulet gøre dine sælgere mere effektive.

Rigtig mange virksomheder kører stadig med pen og papir, når de er på kundebesøg. Det er både ineffektivt og giver stor mulighed for at notater bliver væk eller tastet forkert ind i diverse systemer. - OmniShare kan digitalisere hele salgsprocessen med integration til f.eks. virksomhedens eksisterende ERP-system.

Alle relevante kundedetaljer synkroniseres til sælgerens tablet og kan derefter tilgås offline. Dette er en stor fordel, da der ofte kan være udfordringer med netværket på kundebesøg. Ligeledes kan sælgeren tage mødenotater, optage ordre direkte på enheden og have det hele lagret lokalt.

Når sælgeren er online igen, bliver alle disse data automatisk synkroniseret til ERP. 

Sælgeren slipper derved for, at skulle tilbage på kontoret sidst på eftermiddagen, for at taste ordre ind i diverse mails, ERP systemer m.v. Det frigør mere tid for sælgeren, som kan bruges ude hos kunderne, hvor de kan gøre en forskel.

Se hvordan Aida udnytter OmniShare med integration til ERP

Whitepaper: Sales Enablement - 10 gode grunde

Gratis whitepaper til dig, der gerne vil indfri dit uforløste salgspotentiale.

 

Image of Kristian Kristensen

Relaterede videoer og blogindlæg:

Integration

Læs mere

Ekstra services

Læs mere

Prisstruktur

Læs mere