Gør dit salg mere intelligent

Ved du, hvordan dine salgsemner interagerer med de materialer, du sender til dem?

Se med i vores video herunder, hvor vi forklarer lidt om, hvordan du kan gøre dit salg mere intelligent med OmniShare.

Hold dig opdateret på Sales Enablement

Fokuser salgsindsatsen

Sender du dit salgsmateriale via din almindelige e-mail klient? – Så går du glip af værdifuld indsigt i hvornår (Og om) dine salgsemner overhovedet åbner dine e-mails.

Det samme gør sig gældende for de tilbud, præsentationer m.v., som du vedhæfter. For kigger modtageren overhovedet på filerne? Og hvad fokuserer vedkommende eksempelvis på i et fremsendt tilbud?

Med OmniShares mail modul kan du opnå værdifuld indsigt i dine salgsemners kunderejse og fokusere salgsindsatsen lige DER, hvor det giver størst afkast.

Ønsker du at sende et salgsemne en produktpræsentation samt et tilbud, kan du nemt gøre det gennem OmniShare. I præsentationsmodulet vælger du de materialer, som salgsemnet skal modtage. Det hele bliver samlet i én mail.

Dog ikke som vedhæftede filer, men derimod som et link til en landingsside.

Opnå øget indblik

Det gør vi af to årsager. Den første årsag, den er relativt simpel. Det er simpelthen for at undgå de restriktioner, der kan ligge i diverse mail klienter, i forhold til at sende store filer i mails.

Det ligger der både i iOS, det ligger der i Outlook og mange andre mailklienter.

Det betyder også, at du med OmniShares mail sender kan sende alle de film og præsentationer, som du overhovedet finder nødvendigt. - Du kan i princippet sende hele Netflix biblioteket, hvis du har lyst.

Den anden årsag til, at vi gør det her på denne måde, det er for at indsamle visningsstatistikker på det fremsendte materiale. Det giver dig et indblik i hvordan modtageren reagerer på det fremsendte, hvad der åbnes og hvornår, samt hvad modtageren fokuserer på i de enkelte materialer.

Alt dette kan du som afsender desuden få en notifikation på. Enten med det samme, en gang i timen eller én gang dagligt. Det betyder, at du altid er opdateret på, hvorvidt dine salgsemner interagerer med dit indhold og du kan fokusere din tid på de emner, der interagerer mest.

Desuden vil det være muligt for dig, at fokusere salgsindsatsen/indgangsvinklen på netop de punkter i det fremsendte indhold, som salgsemnet har brugt mest tid på at læse. F.eks. handelsbetingelser, produktspecifikationer eller priser.

Det her kan du enten følge med i, på virksomhedsniveau, hvor du får et generelt billede af, hvordan modtageren kigger på det. Du kan også få et indblik i hvordan den enkelte modtager (altså helt ned på person niveau), hvordan de interageret med dit materiale.

Med OmniShare har du fremadrettet muligheden for, at ringe til kunden, når du ved, at kunden har vist interesse. Og samtidig har du et indblik i, hvad det var, der fangede dem.

Whitepaper: Sales Enablement - 10 gode grunde

Gratis whitepaper til dig, der gerne vil indfri dit uforløste salgspotentiale.

 

Image of Kristian Kristensen

Relaterede videoer og blogindlæg:

Ordremodul

Læs mere

10 gode grunde

Læs mere

Integration

Læs mere