Lad os tage en uforpligtende samtale om hvad OmniShare
kan gøre for din virksomhed.
Kontakt os direkte
+ 45 71 99 33 21
sales@omnishare.net
...eller lad os kontakte dig.
"OmniShare giver os mere gennemsigtighed mellem salg og marketing. Kommunikation gennem appen giver os værdifulde indsigter i vores kunderejse, og vi kan arbejde mere intelligent og målrettet med vores salg og service."
Rynkeby Foodservice
Anna Katrine Kaas Rasmussen
Product Manager
"Med OmniShare har vores salgs- og serviceafdelinger mere tid og adgang til det rette indhold, hvilket øger deres effektivitet og dermed resulterer i flere salg samt et højere serviceniveau."
MicroMatic
Peter Vejlgaard Jørgensen
Global Marketing Director
"Omnishare giver os en stabil og standardiseret salgsplatform, som tillader os at distribuere indhold effektivt på tværs af organisationen og hele kloden. Alle vores medarbejdere er altid opdaterede med det nyeste indhold."
SKOV A/S
Stig Veis Jorgensen
Marketing Manager
EXPLAINERVIDEOER
Her er en række explainervideoer, som forklarer lidt
om vores platform og giver en gennemgang
af vores main-features.
Vi opfordrer alle interesserede til at tage et kig på
vores explainervideoer og lære mere om, hvordan
vores platform kan hjælpe med at effektivisere
salgsprocesserne i en virksomhed.
platformen
(engelsk)
Præsentationer
(engelsk)
Mailsender
(engelsk)
Formularer
(engelsk)
Lad os tage en uforpligtende samtale om hvad OmniShare
kan gøre for din virksomhed.
Kontakt os direkte
+ 45 71 99 33 21
sales@omnishare.net
...eller lad os kontakte dig.
CRM
Salesforce
Pipedrive
HubSpot
Zoho
Monday
Nutshell
Keap
Salgsstyring
Salgsstyring er en vigtig del af enhver virksomhed, der ønsker at sælge sine produkter eller tjenester. Det refererer til processen med at planlægge, organisere og kontrollere salgsaktiviteter for at øge salget og opretholde sunde forretningsøkonomier.
Salgsstyring normalt følgende aktiviteter:
Salgsplanlægning: Definition af salgs- og marketingmål og udvikling af strategier for at nå disse mål.
Salgsorganisation: Organiser salgsstyrken og definer roller og ansvar for hver sælger.
Salgsledelse: Styre og koordinere salgsaktiviteter, herunder rapportering, forecasting og salgsanalyse.
Salgsmotivation: Motiver sælgere til at nå deres salgs- og marketingmål gennem belønninger, incitamenter og træning.
Salgskontrol: Overvåg og evaluer salgsresultater for at identificere styrker og svagheder og implementere ændringer for at forbedre salgsresultaterne.
Salgsstyring er en kontinuerlig proces, og det er vigtigt at tilpasse sig ændringer i markedet og kundernes behov.
Vær forberedt til næste kundemøde med vores salgs- og præsentationsværktøj
Sælgerstyring
Kundehåntering
Kunderelationsstyring
Optimering af sælgerstyring
Sælgerstyring
Sælgerstyring refererer til processen med at planlægge, koordinere og overvåge salgsaktiviteter i en virksomhed med det formål at øge salget og maksimere virksomhedens indtjening. Dette omfatter typisk at fastsætte mål for salgsstyrken, identificere potentielle kunder, tildele salgsopgaver til sælgere, overvåge salgsresultater og yde støtte til sælgere, når det er nødvendigt.
For at opnå succesfuld sælgerstyring er det vigtigt at have en klar forståelse af markedet, virksomhedens mål og kundernes behov. Det er også vigtigt at have en veldefineret salgsproces og at sikre, at sælgerne har de nødvendige færdigheder og værktøjer til at udføre deres arbejde effektivt.
Der er mange forskellige tilgange til sælgerstyring, herunder traditionelle metoder som målbaseret incitamentprogrammer og territorieinddeling samt mere moderne tilgange, der udnytter teknologi som f.eks. dataanalyse og kundesegmentering for at skræddersy salgsindsatsen til de enkelte kunder.